Триває незвичний експеримент у майже реальному часі, коли на сторінках неофіційного сайту сучасних українськиї драматургів твориться сценарій. Цього разу подаємо вже четверту публікацію нового драматичного твору.
ДРАМАТУРГІЯ-4
Олександр Куманський
за участі Юрія Гайдукова
Тоня спускається ліфтом: кнопочки спалахують одна за одною. Наводить лиск, поглядаючи в дзеркало. Виходить у фойє і прямує до входу в готельну перукарню.
За стійкою на вході сидить АДМІНІСТРАТОР, товстенька жіночка за 40.
АДМІНІСТРАТОР: Ну, в тебе і обііід!
ТОНЯ: Повільна трапеза (проводить рукою по тілу) – запорука гарної фігури.
АДМІНІСТРАТОР: Ворушись, фігуро, там тебе клієнт вже зачекався.
Тоня заходить у перукарську залу на 2 робочих місця. Обидва крісла порожні.
Назустріч їй зі стільця піднімається ДРАМАТУРГ, за 70, корчить із себе старомодного парубка.
ДРАМАТУРГ: Здрастуйте, люба Тоня! Вітаю вас, зірко моя!
ТОНЯ: Зіркою бабину корову звали. Так що підбирайте якось слова.
ДРАМАТУРГ: Бачите, навіть майстри слова іноді слова плутають. Даруйте.
ТОНЯ: Ну, і нюх ви маєте, мушу вам сказати. Я якраз думала про вас.
ДРАМАТУРГ: Приємно, люба… Люба? А так нікого не кликали?
ТОНЯ: Не звали і не кликали. Сідайте.
Драматург всідається в крісло. Тоня прилаштовує на ньому накидку.
ТОНЯ: З голови почнемо чи до справи зразу перейдемо? Є ділова пропозиція.
ДРАМАТУРГ: Стрижений чи ні – я однаково сприймаю інформацію.
ТОНЯ: Ви мені не раз тут про свої творчі здобутки виспівували…
ДРАМАТУРГ:Бо маю гарне портфоліо. Чого приховувати?!
ТОНЯ: Ви зможете написати п”єсу? Таку резонансну, круту, офігенну. Щоб у голову довбонуло, щоб із очей іскри посипалися.
ДРАМАТУРГ: Тю! Якби тільки за гроші.
ТОНЯ: Але пишете, отримуєте баблос і назавжди забуваєте, що це ви придумали. На афіші не буде згадки про вас.
ДРАМАТУРГ: Негром на старості стати? Мммм… А хто замовник?
ТОНЯ: Цього я вам сказати не можу. Поки що. Серйозна людина. Надто серйозна.
ДРАМАТУРГ: О какой сумє ідьот рєч?
ТОНЯ: Можете назвати свою. По максимуму.
ДРАМАТУРГ: Ой, не знаю, що й казати. Захопили мене зненацька.
ТОНЯ: Не соромтеся. Повторю – замовник людина грошовита й не жадібна.
ДРАМАТУРГ: Привабливо.
ТОНЯ: То ви згодні?
ДРАМАТУРГ: Практично – так.
ТОНЯ: Встигнете за три місяці?
ДРАМАТУРГ: І місяця вистачить. Я на серіалах наблотикався хронометраж гнати.
ТОНЯ: Якщо збираєтеся галіме мило написати, то краще відмовляйтеся. Клієнту шедевр треба, а не піна.
ДРАМАТУРГ: Шедеври – то це за моїм профілем.
ТОНЯ: Ну, гаразд. Так напишіть, щоб душа здригнулася.
Драматург кумедно смикається в кріслі.
ДРАМАТУРГ: Отак?
ТОНЯ: Приблизно. Я наберу вас, коли зайти за авансом.
Драматург квапливо лізе в кишеню, дістає візитівку, дає Тоні.
ДРАМАТУРГ: У мене номер помінявся. Чекатиму дзвінка.
Тоня ховає візитівку.